top of page
Szukaj
  • Zdjęcie autoraSebastian Szram

Spotkanie z Rami Goldrattem

Zaktualizowano: 8 mar 2020

19 Listopada w Warszawie podczas konferencji Production Manager miałem przyjemność poznać Ramiego Goldratt'a - syna twórcy Teorii Ograniczeń. Bez wątpienia była to doskonała okazja do rozpoczęcia samodoskonalenia w kierunku ToC. Podczas konferencji występowałem również jako prelegent. Tematem mojego wystąpienia był "Lean oraz World Class Manufacturing w Przemyśle 4.0". W dobie pokolenia Millenialsów panuje już czwarta rewolucja przemysłowa. Wkraczamy w epokę IOT czyli tzw. Internet of Things. Dążymy więc do tego aby wszystkie komputery, maszyny i urządzenia były ze sobą połączone w jeden spójny i wydajny system produkcyjny. Czy w dobie tej rewolucji przemysłowej jest jeszcze miejsce na Lean Management oraz World Class Manufacturing? Jakie są różnice między tymi metodami i filozofiami? Podczas mojego wystąpienia dokonałem pionierskiego porównania tych dwóch systemów produkcyjnych w aspekcie ich zalet, wad oraz możliwości adaptacji do Przemysłu 4.0."


48 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page